Nie jest żadną tajemnicą, że najskuteczniejszą dźwignią handlu jest ciekawa reklama. Sposobów na pozyskanie klientów jest dużo. Ważne jest, aby źródło przekazu trafiło do pożądanej grupy docelowej. Inna forma reklamy przyciągnie uwagę młodzieży, jeszcze inna trafi w gust dorosłych konsumentów.
Krówki reklamowe
Kierując przekaz do dzieci i młodzieży warto wykorzystać nowoczesne technologie. Pomocne będą tutaj zwłaszcza reklamy w sieciach społecznościowych oraz w popularnych aplikacjach. Odbiorcy po 30, 40 i 50 roku życia więcej czasu spędzają przed telewizorem, niż w Internecie. Do nich szybciej trafi reklama emitowana w przerwie meczu lub przed codziennym serwisem informacyjnym.
Jest jednak forma reklamy, która skutecznie trafia do odbiorców bez względu na ich wiek. Jest to darmowe jedzenie, a zwłaszcza słodycze. Zaskakujące, jak wielką siłę oddziaływania ma czekolada lub krówki z logo firmy. Poczęstowane nimi osoby od razu czują pozytywną więź z reklamującą się w ten sposób firmą. Krówki są powszechnie lubianymi cukierkami. Specyficzne połączenie cukru i tłuszczu z mleka sprawia, że w mózgach konsumentów następuje wyrzut endorfin.
Osoby jedzące krówki reklamowe czują przypływ energii i szczęścia. Patrząc na logo firmy na opakowaniu zaczynają kojarzyć przyjemne emocje z konkretną marką. Nie ma sensu drukować ton ulotek i broszur, jeżeli dużo lepszy efekt można uzyskać rozdając firmowe krówki lub inne smaczne cukierki. Przemyślana strategia promocji gwarantuje sukces, który z całą pewnością przełoży się na wyniki finansowe danej firmy.