Podstawą sukcesu firmy jest jej odpowiednia promocja. Nie wystarczy być odpowiednim fachowcem, jeżeli nikt o nas nie usłyszy. Aby biznes się rozwijał należy cały czas zdobywać nowych klientów. Dlatego specjaliści od marketingu wymyślają coraz to nowsze sposoby na zareklamowanie firmy, usługi czy produktu. Ostatnimi czasu stawia się na gadżety reklamowe, jak długopisy, przypinki czy cukierki opatrzone logiem firmy.
Istnieją różnorodne metody zareklamowania czegoś. Zna je chyba każdy klient. Przecież każdy z nas na pewno nie jeden raz w życiu dostał przypinki reklamowe, darmowe notesiki, długopisy z logiem firmy, pachnące choinki do samochodu, buttony reklamowe czy cukierki w firmowych papierkach. Przypinki czy inne gadżety można zamówić niedużym kosztem i rozdawać swoim klientom czy osobom wstępnie zainteresowanym współpracą.
Jedni twierdzą, że tego typu gadżety wcale nie zapadają na długo w pamięć, a inni twierdzą wprost odwrotnie. Jaka jest prawda? Pewnie zależy to od człowieka, jeden takie rzeczy rzuci gdzieś w kąt szuflady i zapomni o nich, a inny będzie pisał codziennie takim otrzymany długopisem czy przypnie przypinki na magnesie do lodówki i będzie je codziennie widział.
Oczywiście specjalistom od marketingu to nie wystarcza i zaczynają wymyślać coraz to bardziej odważne pomysły na zdobycie nowych klientów i rozsławienie swojej firmy. Bardzo często używany jest w tym celu internet. Jednak w obecnej chwili nie wystarczają już zwykłe reklamy pojawiające się w przeglądarkach. Obecnie, aby reklama była skuteczna potrzeba czegoś więcej. Należy zwrócić uwagę klientów. Bardzo często filmiki reklamowe różnych firm stają się viralami, czyli treściami bardzo popularnymi i często komentowanymi w internecie. Jest to tylko na korzyść dla reklamującej się firmy.