Jako że większość osób, niezależnie od wieku, przepada za słodyczami, reklamowanie swoich towarów i usług za pomocą cukierków jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Każdy z nas potrafi przywołać w myślach smak i zapach mlecznej krówki. Nie dość, że lubi je praktycznie każdy, to do tego wywołuje pozytywne wspomnienia. Z tego powodu krówki reklamowe cieszą się niezmiennie od wielu lat bardzo dużym powodzeniem.
Zaufanie, wdzięczność, wzmacnianie dobrych relacji
Wręczając krówki reklamowe swoim potencjalnym klientom, budujemy zaufanie i fundamenty pod przyszłą współpracę. Jeśli wykorzystujemy cukierki w kontaktach z obecnymi Klientami, świetnie sprawdzą się jako forma podziękowania i wyrażania wdzięczności za dotychczasową współpracę. Możemy je również wykorzystywać do wzmacniania dobrych relacji na linii pracodawca-pracownik. Krówki reklamowe sprawdzą się w każdej sytuacji.
Reklama na szerszą skalę
Dobry gadżet reklamowy powinien być uniwersalny i skuteczny. Krówki reklamowe, których opakowanie jest reklamą samą w sobie, mogą być rozdawane przez hostessy w trakcie promocji, eventów, szkoleń dla Klientów, czy dla pracowników, bankietów i innych spotkań biznesowych. Należą do najskuteczniejszej formy reklamy, a głównym atutem, poza jakością jest ich ilość. Możliwość personalizacji pozwala na podniesienie prestiżu firmy i kojarzenia i zapamiętywania jej marki. Projekt opakowania krówki może być dopasowany pod konkretne potrzeby danej firmy. To daje możliwość stworzenia unikalnego, eleganckiego, dekoracyjnego i każdego innego opakowania, w dowolnej kolorystyce. Zasada jest zwykle jedna. Im więcej zamawiamy, tym mniej płacimy za jeden kilogram. Z tego powodu warto ujednolicić wykorzystywane gadżety reklamowe i w ten sposób podjąć reklamę na szerszą skalę.
Zobacz też: Krówki reklamowe | Sweet-Corner